Klacht Bambooo: Wel betaald, niet geleverd gekregen

Klachtnummer
# 292906
Gebruiker
Marenmoos
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb vorige week 2 hemdjes besteld en betaald. Deze zouden de volgende dag geleverd worden, maar ik heb nog steeds niks ontvangen. Er wordt niet gereageerd op mijn voicemailberichten en mail. Ik ben zwaar teleurgesteld.

De oplossing

Directe levering van mijn bestelling

2 reacties

  1. Auteur
    Marenmoos
    Datum
    Beste medewerkers,
    Tot op heden heb ik ik nog steeds mijn betaalde bestelling niet ontvangen. Helaas ook geen reactie van jullie op mijn mailtje, voicemailberichten en dit klachtenformulier.
    Graag per omgaande jullie actie!
    Groet,
    Marianne
  2. Auteur
    Marenmoos
    Datum
    Uiteindelijk heb ik toch nog mijn hemdjes geleverd gekregen. Blij mee, maar wel slordig dat het zo lang duurde en dat ik 0,0 reactie op mijn mailtjes en voicemailberichten heb gekregen.

Ook een klacht indienen over Bambooo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen