Klacht Bandenleader.nl: achterband niet geleverd en er wordt geen geld terug gestort

Johnhoutepen

besteld op 18 mei achterband PirelliMT 66 Route 130/90-16 73H M/C
en een voorband merk Pirelli

Na een week vroeg ik waar de achterband bleef terwijl de wel voorband geleverd was.
Deze voorband kwam na een week aan bij een garage die Bandenleader als garage voor motorbanden benoemd.
Maar ze balanceren motorbanden NIET !
Koste me een hoop moeite, uren tijd en 25 euro extra aan benzinegeld en extra kosten voor montage en hier heeft Bandenleader HELEMAAL NIET op gereageerd.
Zelfs geen excuses.
Na 10 dagen waarin ze aangaven het adres niet meer te weten, waar ze de voorband wel geleverd hadden ?????? achterband maar geannuleerd.
Nu maand verder en ik krijg iedere keer dezelfde melding dat ze er meteen iets aan gaan doen, schandalig.

De slechtste service die ik ooit heb meegemaakt.
Nieuwe achterband week geleden bij motorbandenmarkt.nl besteld en deze was binnen 3 dagen afgeleverd bij een bedrijf wat WEL doet wat er gezegd wordt op de site !

Snel geld terug van achterband en schadevergoeding voor gemaakte extra kosten en een gemeend excuus.

Bandenleader.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Bandenleader.nl?