Klacht Bandenleader.nl: achterband niet geleverd en er wordt geen geld terug gestort

Klachtnummer
# 115200
Gebruiker
Johnhoutepen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

besteld op 18 mei achterband PirelliMT 66 Route 130/90-16 73H M/C
en een voorband merk Pirelli

Na een week vroeg ik waar de achterband bleef terwijl de wel voorband geleverd was.
Deze voorband kwam na een week aan bij een garage die Bandenleader als garage voor motorbanden benoemd.
Maar ze balanceren motorbanden NIET !
Koste me een hoop moeite, uren tijd en 25 euro extra aan benzinegeld en extra kosten voor montage en hier heeft Bandenleader HELEMAAL NIET op gereageerd.
Zelfs geen excuses.
Na 10 dagen waarin ze aangaven het adres niet meer te weten, waar ze de voorband wel geleverd hadden ?????? achterband maar geannuleerd.
Nu maand verder en ik krijg iedere keer dezelfde melding dat ze er meteen iets aan gaan doen, schandalig.

De slechtste service die ik ooit heb meegemaakt.
Nieuwe achterband week geleden bij motorbandenmarkt.nl besteld en deze was binnen 3 dagen afgeleverd bij een bedrijf wat WEL doet wat er gezegd wordt op de site !

Gewenste oplossing

Snel geld terug van achterband en schadevergoeding voor gemaakte extra kosten en een gemeend excuus.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bandenleader.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bandenleader.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen