Opgelost door Bandenleader.nl: Band niet geleverd en geen geld retour.

angry Opgelost

Hallo,

Op 7 Juli 2019 een band besteld, deze werd helaas door GLS niet afgeleverd door niet thuis.(Wel een handtekening gezet door derde) Daarna is hij in een depot terecht gekomen.
Na diverse mailtjes is de band terug gestuurd naar bandenleader. Nu 4 weken verder nog steeds geen band en ook geen geld retour.
KLANTENSERVICE reageert niet meer op mail.

Band leveren, maar het liefst geld retour. Dan kan ik hem bij een Nederlands bedrijf bestellen. Bandenleader heb ik helaas geen vertrouwen meer in.

John
    Inmiddels maar een band besteld bij een Nederlands bedrijf.
    Helaas nog geen reactie van bandenleader.nl
    Maar had ook niet anders verwacht naar mijn eigen mail wisseling.
    Hoop het geld nog wel retour te krijgen.
    12 aug. Reactie van bandenleader gehad:

Geachte klant, Het spijt ons te horen dat er een probleem was met de levering van uw bestelling. Uw terugbetaling is afgelopen vrijdag verzonden. Het bedrag moet de komende dagen zichtbaar zijn op uw bankrekening. Vergeet niet dat onze website de mogelijkheid biedt om de goederen in een van onze partnergarages te laten leveren en passen. Aarzel niet om contact op te nemen met ons commerciële team voor vragen over uw toekomstige bestelling. MVG Kristin, Bandenleader

Inmiddels alweer bijna een werkweek verder en nog geen geld retour.......
    Bandenleader.nl
    Geachte,

Uw terugbetaling vindt aan het einde van deze maand plaats.

MVG,

Kristin, BandenLeader
    John
    Zo houden jullie mij al 6 weken aan het lijntje.
    Dan moet je niet in je voorgaande mail zetten dat het enkele dagen betreft. Maar de terugbetaling aan het eind van de maand zal zijn.

Ik wacht wel weer af tot het eind van de maand en dan zal ik wellicht wel weer aan de bel moeten trekken.

Topbedrijf 👍
    John
    Reactie op mijn andere mail gesprek met bandenleader.nl :

We zijn momenteel in geschil met de koerier omdat hij beweert dat er niemand aanwezig was op de leveringssite en daarom ons de retourzending factureert. Zodra we het geschil hebben geaccepteerd, zullen we overgaan tot terugbetaling. Met vriendelijke groet, Julien F

Mooi bedrijf dat het speelt over de rug van zijn klanten 👌

Stelletje oplichters zijn het!
    Ter informatie:

Het probleem heb ik kunnen oplossen met mijn rechtsbijstand. Deze gaven het volgende advies:
    U laat de tegenpartij weten dat u zich wilt beroepen op het herroepingsrecht. Dit is het recht van een consument om bij een online aankoop binnen 14 dagen na ontvangst van het product af te zien van de aankoop.

Helaas heeft Bandenleader.nl mij voor hun verzendkosten op laten draaien. Maar dit heeft de rechtsbijstand netjes betaalt.

Ik heb helaas geen enkel goed woord over voor bandenleader.nl het zal allemaal wel top zijn als de levering goed verloopt. Maar zodra daar een probleem is dan kant de klant voor hun kosten opdraaien!

Complimenten voor klachtenkompas en lang leven de rechtsbijstandverzekering.

John
Bandenleader.nl neemt totaal geen verantwoordelijkheid ten opzichte van transportkosten. Wat mijn rechtsbijstandverzekering weer netjes voor mij opgenomen heeft.

Ook een klacht indienen over ?