Klacht Bandenleader.nl: Banden niet ontvangen.

Klachtnummer
# 414470
Gebruiker
Pvk1885
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 4 banden besteld. Heb er 2 binnen gekregen en de andere 2 zijn niet binnen gekomen. Er is gemeld door dpd dat mijn bestelling teruggestuurd is naar duitsland. Ik wil mijn banden en anders mijn geld terug !!!!

De oplossing

Ik wil dat mijn bestelling geannuleerd word en dat mijn geld deze week nog terug op mijn rekening komt!!

1 reactie

  1. Auteur
    Bandenleader.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Om uw aanvraag zo snel en zo goed mogelijk te kunnen behandelen, vraag ik u om contact op te nemen met onze klantenservice.

    Daarvoor hoeft u alleen maar in te loggen in uw klantaccount dat u tijdens uw bestelling hebt aangemaakt.

    Uw inloggegevens (e-mailadres + wachtwoord) zullen gevraagd worden.

    Zodra u bent ingelogd op uw klantaccount kunt u een overzicht van al uw bestellingen op onze website zien en kunt u een ticket openen bij de bestelling van uw keuze.

    Ons team zal uw klacht binnen maximaal 24 uur behandelen (met uitzondering van het weekend en feestdagen) en u zo snel mogelijk een oplossing bieden.

    Bedankt voor uw begrip.

    Kristin, BandenLeader.nl

Ook een klacht indienen over Bandenleader.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen