Opgelost door Bandenleader.nl: betaaalde en bestelde banden leveren comform afspraak

content Opgelost
Zakelijke relatie E.J.E. Formaat

4 banden besteld maar maar 2 geleverd gekregen.nu komt er een mail binnen dat ik de andere twee niet krijg en dat ik geld terug krijg.dit wil ik helemaal niet ik wil de banden hebben die ik heb besteld en betaald!op heb moment van bestellen en betalen was er ook geen melding dat de banden er niet waren!

dat ze de banden gaan leveren,er zijn nu al tientallen mails heen er weer gestuurd de laatste mails zelfs in het engels!! telefonisch kan ik ze niet bereiken,want ze geven geen telefoonnummers,erg wazig allemaal.en mij bellen willen ze ook niet schijnbaar

Bandenleader.nl
    Geachte,

De twee ontbrekende banden zijn momenteel niet op voorraad. Onze excuses voor deze situatie. Wij nodigen u uit om iets later op de site aan te bevelen, onze voorraden worden meerdere keren per dag bijgewerkt.

MvG
    Kristin, Bandenleader.nl
    Zakelijke relatie E.J.E. Formaat
    dan wil ik graag dat u de 2 ontbrekende banden zsm naleverd en graag meteen aangeven wanneer u gaat naleveren!immers ik heb de 2 andere bijpassende banden al in huis en heb geen zin om alles terug te sturen.u vraagt me ook steeds per mail om mijn iban nummer op te geven en dan wilt u de banden terug betalen,dat wil ik dus NIET want dan zit ik met die andere 2 banden die hier al staan.DUS GRAAG ZSM REACTIE op bovenstaande
    Bandenleader.nl
    Hallo,

Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

MVG
    Kristin, BandenLeader.nl
    sorry
    k heb al 10x gemailt zoals u duidelijk had kunnen lezen in mijn betoog van hiervoor Er komt gewoon geen antwoord ze willen alleen geld terugboeken en dan zit ik weer met 2 banden in mijn maag hier die wel geleverd zijn.op deze manier lukt communiceren niet met uw bedrijf!iemand bellen lost veel meer op!maar u wilt ook geen telefoonnummers geven.dus dit werkt niet.mijn mails lijken duidelijk toch?
    klacht opgelost

Zakelijke relatie E.J.E. Formaat

Ook een klacht indienen over Bandenleader.nl?