Klacht Bandenleader.nl: Geen geld terug na retour order

ConsumentOlifant#881

Een bestelling is op 19-08-2019 geannuleerd maar wordt twee dagen later toch naar de klant gestuurd.
De levering hiervan is door de klant niet geaccepteerd op 22-8-2019, en wordt dus retour gestuurd naar de leverancier.

Wanneer er gevraagd wordt wanneer het aankoop bedrag terug stort wordt, is er geen reactie van de verkopende partij.

Na een lange tijd krijg ik op 09-09-2019 de volgende reactie: ''Zodra de goederen weer in de voorraad van ons magazijn worden geplaatst, vragen wij de terugbetaling aan''

Deze retour gestuurde items zullen naar mijn verwachting al enige tijd geleden gearriveerd moeten zijn in het magazijn.

Hierbij krijg ik als klant het gevoel dat de verkopende partij zich niet consumentenrecht houdt, zeker wanneer de koopovereenkomst tijdig ontbonden is.

Bandenleader, zou het aankoopbedrag terug moeten storten.

Goedemiddag

We doen er alles aan om het proces te versnellen.

Kristin, Bandenleader.nl
    ConsumentOlifant#881
    Helaas nog geen bevestiging gehad of de goederen weer in voorraad zijn geplaatst, zou houdt je de klant natuurlijk wel lang aan het wachten
    Goeddag,

Zodra de goederen weer in de voorraad van ons magazijn worden geplaatst, vragen wij de terugbetaling aan (-/+ 15 werkdagen na ontvangst)

Kristin, BandenLeader.nl
    ConsumentOlifant#881
    Wanneer verwacht u dat deze goederen weer in de voorraad van uw magazijn worden geplaatst?
    Geachte,

Ik heb uw verzoek ingediend bij de klantenservice. We doen ons best om het terugbetalingsproces te versnellen.

MVG
    Kristin

Ook een klacht indienen over ?