Klacht Bandenleader.nl: Inferieure kwaliteit / geen garantie

Klachtnummer
# 100833
Gebruiker
Pascal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelde banden op tijd geleverd. Dat was helaas het enige positieve. Na 2,5 maand viel één band letterlijk uit elkaar. Ik mag blij zijn dat ik geen klapband heb gehad met een ongeluk als gevolg. De klacht onmiddellijk gemeld via het ticketsysteem van Bandenleader. Beantwoording was vaag maar in ieder geval afwijzend. Antwoorden kwamen uit het buitenland en waren vertaald naar het Nederlands met Google Translate (o.i.d.). Meerdere keren getracht in contact te komen maar slechts dezelfde vage, raar opgestelde antwoorden. Aangetekende brief naar het hoofdkantoor in Duitsland bleef onbeantwoord. Met andere woorden; geen enkele garantie op de geleverde producten. Naar mijn mening hoort een autoband niet na 2,5 maand uit elkaar te vallen.....

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bandenleader.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bandenleader.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen