Klacht Bandenleader.nl: ontbrekende centreerringen alum.velgen

robertjoan

Tweemaal gemeld dat ik de plastic centreerringen mis bij de alum velgen die ik bij hun besteld heb , bij de velg die ik bestelde moest ik het merk van de auto opgeven , ik weet dat ze standaard bij dit merk velg geleverd worden. Het melden is al een probleem je moet klantenservice aanklikken maar je komt op een onduidelijke side en daar staat aftersales service daar kan je geen boodschap achter laten dus die zullen het niet druk hebben, dan kan je comm. service aanklikken en daar kan je een boodschap achter laten maar die zullen ze daar waarschijnlijk niet lezen. Dus bestel je iets hopen dat het goed geleverd wordt, want reclameren wordt moeilijk, Ik vindt ook als je je werk goed doet vermeld een tel nummerwaar je op te bereiken bent, dus voor mij ook een wijze les kijk op de side of er een tel. nummer vermeld staat en een emailadres waar je contact mee kan krijgen, en niet met vage aftersale of comm.sides die toch niet reageren

gewoon reageren op mijn emails wel zo netjes

Bandenleader.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Bandenleader.nl?