Klacht Bandenleader.nl: ontbrekende centreerringen alum.velgen

Klachtnummer
# 110334
Gebruiker
robertjoan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tweemaal gemeld dat ik de plastic centreerringen mis bij de alum velgen die ik bij hun besteld heb , bij de velg die ik bestelde moest ik het merk van de auto opgeven , ik weet dat ze standaard bij dit merk velg geleverd worden. Het melden is al een probleem je moet klantenservice aanklikken maar je komt op een onduidelijke side en daar staat aftersales service daar kan je geen boodschap achter laten dus die zullen het niet druk hebben, dan kan je comm. service aanklikken en daar kan je een boodschap achter laten maar die zullen ze daar waarschijnlijk niet lezen. Dus bestel je iets hopen dat het goed geleverd wordt, want reclameren wordt moeilijk, Ik vindt ook als je je werk goed doet vermeld een tel nummerwaar je op te bereiken bent, dus voor mij ook een wijze les kijk op de side of er een tel. nummer vermeld staat en een emailadres waar je contact mee kan krijgen, en niet met vage aftersale of comm.sides die toch niet reageren

De oplossing

gewoon reageren op mijn emails wel zo netjes

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bandenleader.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bandenleader.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen