Klacht Bandenleader.nl: Slechte kwaliteit levering stalen velgen

P1

- 5 velgen besteld, allen geleverd met lak-schade en 1 met een flinke deuk (gevallen).
- Track & trace informatie link van DPD werkte niet, na een week achteraan gebeld.
- Velgen zijn geleverd bij een montagepartner van bandenleader, dozen waren "aan flarden, slecht verpakt.
- bandenleader weigerde producten retour te nemen binnen 14 dagen na ontvangst.
- After-sales "support" wil niets te accepteren -> "dan had maar niet getekend moeten worden voor de levering".
- Op 4 van de 5 velgen alsnog banden laten zetten, resultaat 1 velg is niet te balanceren -> trillingen in de auto.

Vervanging van de 2 onbruikbare velgen

Bandenleader.nl
    Beste,

Kunt u uw bestelnummer opgeven?

MVG
    Kristin, BandenLeader.nl
    Bandenleader.nl
    Dank u wel.

Aangezien deze pakketten bij de levering beschadigd waren (schade aan de velgen veroorzaakt door het transport), had deze schade op de leveringsbon moeten worden vermeld of hadden de goederen moeten worden geweigerd. Ze werden niet geweigerd en op de afleveringsbon werd niet vermeld dat deze pakketten beschadigd aankwamen. De transporteur wil deze klacht helaas niet aannemen.

Het spijt ons, maar we kunnen u niet verder helpen met deze claim.

Dank u voor uw begrip.

Kristin, BandenLeader.nl

P1
Hallo Kristin, Het gaat om bestel nummer 478847. Uw collega heeft in onze 25 afgelopen mails helaas al mijn verzoeken afgewezen. Aangezien ik nu elke dag in een trillende auto moet rijden heb ik elders 2 velgen moeten bestellen. Mocht u mij daarom tegemoet willen komen dan kan dat alleen nog via een restitutie/vergoeding voor de 2 velgen. Van stalen velgen ben ik reeds voorzien. Het ongemak dat voortkomt uit deze bestelling moet ik denk ik maar voor lief nemen, maar al die tripjes naar de garage en extra montage-kosten zijn natuurlijk niet zo fijn. Mvg, Pieter

Ook een klacht indienen over Bandenleader.nl?