Klacht Bandenleader.nl: Verkeerd geleverd product, contact met de leverancier schijnt niet mogelijk te zijn

Klachtnummer
# 171786
Gebruiker
DOJ
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo,
ik heb 30-04 een bestelling gedaan (NL-0416-02225) van 2 scooterbandjes.
besteld en betaald voor zwarte voor~ en achterband Michelin City Grip 130/70-12 62P M/C en 120/70-12 51S M/C, deze laatste is verkeerd geleverd en wel een Continental City Grip 120/70-12 M/C 58P met een witte "wang". ik heb getracht via hun site naar After Sales-service te gaan, in te loggen en de klacht kenbaar te maken, maar dit na zo'n 8x maar mee gestopt want er word op het eind geen "ticket" aangemaakt, omdat ik geen terugmelding krijgt. telefonisch schijnbaar naar duitsland bellen lukt niet, via facebook contact gemaakt geen succes, dus uiteindelijk is mijn gevoel je kan van alles bestellen daar, maar ze zijn NIET bereikbaar, het enige wat ik nu nog niet heb gedaan is een aangetekende brief gestuurd.
MVG
[naam en emailadres verwijderd door moderator]

De oplossing

product ruilen;
Continental City Grip 120/70-12 M/C 58P omruilen tegen
Michelin City Grip 120/70-12 51S M/C

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bandenleader.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties