Klacht Bandenleader.nl: Verkeerde levering, hele slechte klantenservice

C.

Bandenleader geeft de optie om de producten via aangesloten garages te laten bezorgen. Ik had een garage gekozen bij mijn bestelling, maar na het plaatsen van de bestelling zag ik dat het opgegeven adres niet klopte. Ik heb Bandenleader meteen gevraagd of ze dit wilde aanpassen, dit hebben ze tot 3 keer toe beloofd te doen, maar achteraf gezien nooit gedaan. Ook nadat ik herhaaldelijk had aangegeven om het dan maar naar mijn eigen adres verstuurd moest worden, heeft Bandenleader geen adreswijziging aan DPD doorgegeven. Ik heb toen verzocht om annulering, maar dan zou ik €25,- per stuk (!!) moeten betalen voor retourkosten.
Na de derde mislukte afleverpoging heb ik dan ook maar zelf DPD gebeld om het adres te wijzigen, maar dit was niet op tijd voor de aflevering. De banden zijn uiteindelijk op een heel ander adres bezorgd dan door Bandenleader aangegeven. Als ik er zelf niet achteraan gegaan was, had ik niet eens een bericht gehad dat ze bezorgd waren. Voor mij nooit meer!

Compensatie voor alle gemaakte kosten en het verschil tussen de prijs die ik had bij bestelling en één dag later (totaal 50 euro verschil), welk verzoek compleet genegeerd werd.

Bandenleader.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Bandenleader.nl?