Wij vinden dat Bandenthuis.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Bandenthuis.nl: Geduld word niet altijd beloond!!
Details
Klacht
18 oktober 2017 vier nieuwe banden laten leggen door bandenthuis.NL. netjes op tijd aanwezig en ik na montage netjes afgerekend. Toen ik weg wou rijden een uur later krijg ik een signaal op mijn dashboard van bandenspanning linksvoor te laag. Niets te zien . Naar de dealer gegaan om te laten kijken , en de sensor die de druk meet in de Band was er niet meer. Waarschijnlijk tijdens het vervangen van de banden is deze afgebroken en uit de band gevallen. Contact gezocht met bandenthuis.nl met de vraag of hun dat verzekeringstechnisch konden regelen, en ja dat zou gebeuren nadat ik mijn verhaal op mail naar hen zou sturen. Dus dat gedaan en eenmaal bericht terug gehad. Inmiddels na diverse mailtjes krijg ik geen antwoord meer terug.ik heb nu de sensor toch maar opnieuw laten monteren. Rekening euro 120,25. Weer gebeld naar bandenthuis.nl en na 7 minuten het apparaat dat zegt dat ze momenteel niet bereikbaar zijn. Mijn geduld is nu op en hoop dat jullie nog wat kunnen betekenen voor mijGewenste oplossing
TerugbetLing van de reparatie.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.