Klacht Bang & Olufsen Utrecht: Erg ontevreden over de prestaties van de Beoplay E8

Klachtnummer
# 436556
Gebruiker
Zini
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb onderstaande review via Google geplaatst. Ik zou graag willen weten wat het bedrijf bereid is te doen om de ontevredenheid van een klant weg te nemen. Ik heb het product aangeschaft omdat ik overtuigd was dat ik aan A-klasse product cadeau ging geven aan mijn man. Dit bleek alles behalve dat te zijn. Erg teleurstellend!

"Een van mijn grootste miskopen. Ik heb de BeoPlay E8 navy gekocht voor mijn man. Maar na maanden proberen het product zo goed mogelijk te gebruiken is het echt niet te genieten. Elke keer vallen ze uit zijn oor terwijl hij bijvoorbeeld telefonisch aan het vergaderen is. Dat is echt niet professioneel. Het geluid laat ook veel te wensen over, dus als je daarom voor Bang & Olufsen kiest dan zou ik dat laten. Daarnaast is het hem nog steeds niet gelukt om het te koppelen aan zijn Samsung telefoon. Dit apparaat lijkt alleen compatible te zijn met Apple producten. Ik raad het dus niemand aan om de BeoPlay te halen. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is ver te zoeken. "

Gewenste oplossing

Ik zou graag willen zien of zij wel klantvriendelijk genoeg zijn om deze mankementen te erkenning en of zij ons een oplossing kunnen bieden.

1 reactie

  1. Auteur
    Bang & Olufsen Utrecht
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/Mevrouw,

    vervelend dat het product niet naar wens is.

    Ik ken de klachten met de oortjes niet maar wellicht kunnen we met wat tips een eind komen. Zo is bijvoorbeeld met de oortjes van groot belang dat er niet te kleine eartips gebruikt worden. Als de gehoorgang niet goed wordt afgesloten dan klinken ze heel schel. het is dus van groot belang de juiste eartips te gebruiken. Wellicht dat dit al een deel op weg helpt.

    betreft de pasvorm, ieder oor is anders en net als bij ieder ander oordopje past het niet altijd bij iedereen. Vandaar dat oortje bij ons binnen 14 dagen geretourneerd kunnen worden. Da heeft u ruim te tijd om te passen of ze goed blijven zitten.

    Het koppelen via een samsung telefoon kan uiteraard, De oortjes werken via bluetooth en werken dus met iedere telefoon. Mocht het koppelen niet lukken dan kunt u uiteraard met de oortjes en de telefoon even bij ons langs komen dan kunnen we hierbij assisteren.

    Met vriendelijke groet

    Demian ter Horst
    Bang & Olufsen ter Horst

Ook een klacht indienen over Bang & Olufsen Utrecht?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen