Klacht Bang & Olufsen Utrecht: Erg ontevreden over de prestaties van de Beoplay E8
Details
Klacht
Ik heb onderstaande review via Google geplaatst. Ik zou graag willen weten wat het bedrijf bereid is te doen om de ontevredenheid van een klant weg te nemen. Ik heb het product aangeschaft omdat ik overtuigd was dat ik aan A-klasse product cadeau ging geven aan mijn man. Dit bleek alles behalve dat te zijn. Erg teleurstellend!"Een van mijn grootste miskopen. Ik heb de BeoPlay E8 navy gekocht voor mijn man. Maar na maanden proberen het product zo goed mogelijk te gebruiken is het echt niet te genieten. Elke keer vallen ze uit zijn oor terwijl hij bijvoorbeeld telefonisch aan het vergaderen is. Dat is echt niet professioneel. Het geluid laat ook veel te wensen over, dus als je daarom voor Bang & Olufsen kiest dan zou ik dat laten. Daarnaast is het hem nog steeds niet gelukt om het te koppelen aan zijn Samsung telefoon. Dit apparaat lijkt alleen compatible te zijn met Apple producten. Ik raad het dus niemand aan om de BeoPlay te halen. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is ver te zoeken. "
Gewenste oplossing
Ik zou graag willen zien of zij wel klantvriendelijk genoeg zijn om deze mankementen te erkenning en of zij ons een oplossing kunnen bieden.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.