Klacht Banggood.com: Banggood bestelling van december 2019 foutief afgeleverd, Banggood laat na om actie te ondernemen.

AAB

Product besteld in december 2019. Dit is op een fout adres afgeleverd maar ondanks herhaald aansporen om actie te ondernemen doen ze niets (dan vragen om 24 tot 48 uur geduld te hebben elke keer weer). De koeriersdienst, GLS, zegt dat het pakket op een heel andere postcode is afgeleverd omdat ze dat kunnen zien aan de GPS locatie. Maar ze mogen mij die niet geven.... dat kan dan alleen weer de verkoper opstarten... Dit is weer zo'n typisch van het kastje naar de muur verhaal. Ik heb ze alle informatie die ik maar kon vinden al meerdere keren doorgegeven maar het wordt niet opgepakt. De reactie is "het is toch afgeleverd". Dat klopt, maar niet bij mij.

De koerier, GLS, aanspreken en daar de gegevens opvragen, zoals ontvangstbevestiging met naam en handtekening en dan daar het pakket ophalen en alsnog bij mij afleveren.

Wij vinden dat Banggood.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Banggood.com?