Klacht Banggood.com: Bestel nooit bij Banggood.

Klachtnummer
# 381168
Gebruiker
Caroline52
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 9 juli 2019 een bestelling gedaan bij Banggood. Ik heb betaal met ideal via Adyen aan Banggood. Zij zeggen, dat ze het bedrag nooit ontvangen hebben, en hebben de order gecanceld. Na vele mails kreeg ik steeds te horen, dat ze geen geld binnen gekregen hadden. Ik heb mijn afschrift, maar de ING bank doet niets, en ook ABN Amro doet niets, waar het geld op een rekening binnen is gekomen. Ook bij Adyen geven ze niet thuis. Doe dus geen zaken met zowel Adyen als Banggood. Het zijn beiden oplichters.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Banggood.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Banggood.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen