Klacht Banggood.com: Ik wil de spullen krijgen waar ik voor betaald heb

Klachtnummer
# 359994
Gebruiker
louisbang
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb spullen besteld en betaald , maar niet gekregen , je kunt op hun website reageren en dan ga je door zo'n raar menu dat je op het laatste maar opgeeft , want daar is niet door heen te komen .Ik denk dat de e-mails beantwoordt worden door een gerobotteriseerd programma dat alleen maar is ingesteld om je af te wimpelen .
Ik denk ook dat het bedrijf groot genoeg is om zich dit soort praktijken te permitteren .

De oplossing

de spullen zo snel mogelijk afsturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Banggood.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Banggood.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen