Klacht Banggood.com: Na jaren van bestellen zal ik bij geen oplossing iedereen af raden te shoppen bij banggood.

Andreas_Jerphanion

Ik heb in 1 maand tijd 4 mediaboxen besteld bij #Banggood.
Het is een hobby, en die mediaboxen uit China zijn niet zo heel duur.
Na het uitgebreid testen, geef ik ze vaak weer weg.
De eerste 2 boxen waren binnen 10 dagen in huis.
1 daarvan werkte niet, en was gebrikt.
Gebrikt houd in, de firmware om Android op te starten is beschadigd.
Ik heb eerst via de chat gevraagd om Firmware en daarna via mail.
Ik ontving een mail of ik fotos en een video wou sturen en een code van het plasic zakje wat al lang in de prullebak lag.
Het onmogelijke vragen, alleen om een verzoek voor een stukje software waar hun over beschikken bij zich te houden.
Als men het gewoon had gestuurd, en was het dan nog niet gelukt, dan had ik het laten gaan.
Ik heb een geschil geopend op PayPal, maar per ongeluk bij een verkeerde box.
Direct weer ingetrokken, maar dat was voor Banggood genoeg reden om mijn andere 2 bestellingen niet te sturen.
Ik heb 2 tracecodes gekregen, en beide zijn niet terug te vinden.
Beetje raar als het via PostNL gaat vanuit China.
Ik ben zo ontzettend kwaad op die lui, dat ik ook maar gebeld heb, en de telefoongesprekken 2x heb opgenomen, en uit alle chatsessies heb ik screenshots gemaakt.
Beloftes in mail kwam men niet na, en op het laatst heb ik PayPal weer benaderd.
PayPal wou de claim heropenen, maar ik heb gezegd, wacht er nog maar even mee.
Ik geef ze nog heel even de tijd.
Tracenummers : LX709462582NL en LX709783202NL NOT FOUND.
Tracenummers mogen gewoon openbaar staan, ik heb geen geheimen.

Zorgen dat de boxen verscheept worden met een werkend Tracecode.
Ik kan na 10 dagen alleen maar zien NOT FOUND. Tracenummers : LX709462582NL en LX709783202NL

Bijlagen

Wij vinden dat Banggood.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Andreas_Jerphanion
Men reageert nergens op. Ik heb gebeld naar Hong Kong, gechat, Gemaild, Getwittert met 2 accounts, Facebook Messenger, men reageert nergens op. Ik wil de mensen waarschuwen om NOOIT wat bij dit bedrijf te Bestellen/kopen. Dan ga ik liever naar Gearbest of Wish, ook daar is wel eens wat misgegaan, maar dat werd altijd binnen 24 uur opgelost. #Banggood vreet het product en geld maar op, ik maak wel een mooie video voor alle Kodiforums in de wereld in 4K. Dat voor 2x 35 euro en 1x 35 euro voor een kapot voorwerp waar men alleen maar blijft vragen om videos en fotos, en als klap op de vuurpijl, de code van het vuilniszakje waarin het verstuurd was. SCHANDELIJK !!

Ook een klacht indienen over Banggood.com?