Klacht Bank of Scotland: BOS houdt klant in greep door machtspositie

Toetie1

Deze bank kent alleen verplichting van klant en liggen de klant dusdanig dwars totdat er geen uitweg meer is.
Ik ben ruim 10 jaar geleden gescheiden en niet meer woonachtig in het huis die met een hypotheek van BOS is gekocht. Wij hebben van alles geprobeerd om toestemming te krijgen om de woning te verkopen met restschuld. De bedoeling was om de schuld te delen en ieder zijn eigen leven kon oppakken.
Ondanks achterstanden die steeds opliepen en ik pas op het laatste moment werd benaderd voor de betaling hebben we steeds alles weer betaald en het verzoek wederom gedaan de woning te verkopen. De bank geeft uiteindelijk de zaak uit handen aan Flanderijn en Eck, die overigens net zo klantonvriendelijkheid en onbeleefd zijn. Geen weet hebben over de zaak en allerlei dwangmaatregelen opleggen, maar oplossingsgericht meedenken komt niet voor.
Neem je contact op Flanderijn word je verwezen maar BOS, bel je naar BOS word je verwezen naar Fladerijn. Het is letterlijk van kastje naar muur worden gestuurd. En nog maar te zwijgen over allerlei bijkomende kosten.
Het is te triest voor woorden dat in Nederland mensen zo in het nauw worden gedreven en geen uitweg meer zien.
Ik lees vaker over BOS dat het een klote bank is en het is helaas ook waar.

Ik zou graag een oplossing zien dat de bank verplicht kan worden om medewerking te verlenen en de wensen van de klant ook respecteren.
Als de klant noodgewongen een rechtszaak start, de kosten door de bank betaald moeten worden.

Wij vinden dat Bank of Scotland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!