Klacht Bank of Scotland: weigering om rek nr te wijzigen

Klachtnummer
# 116127
Gebruiker
di
Datum
0 reacties

Details

Klacht

mijn man en ik zijn gescheiden. Na de scheiding betaal ik de hypotheek die eerst van zijn rekening werd afgeschreven. Door middel van een formulier met handtekeningen van ons allebei en een kopie afschrift heb ik een verzoek gedaan tot wijziging van het rek nr. Tot 2 keer toe. Daarna gemaild, gebeld. Of je krijgt geen antwoord, of je wordt onbeschoft te woord gestaan. Deze bank denkt totaal niet in oplossingen. Het gevolg is dat ik iedere maand een incassobureau op mn dak krijg omdat ze de hypotheek niet meer van het oude nr kunnen afschrijven. En daar zitten ook steeds incasso kosten bij. Bank of Scotland reageert totaal niet op mails. Hoe moeilijk is het om een rek nr te wijzigen?

Gewenste oplossing

wijziging van te rek nr en kwijtschelding van de onterechte incasso kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bank of Scotland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bank of Scotland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen