Klacht Bank voor de bouwnijverheid: Incasso problemen

E.

Ze hebben sinds 1997 een incassomachtiging. Brief wijzigingsverzoek zelf bezorgd. Onmogelijk dat ze die niet hebben ontvangen.
Enige reactie: betalingsherinnering. Daar over gebeld, mijn klacht over niet verwerken mijn brief werd genegeerd, alleen herhaling: u moet betalen. Ze zijn gemachtigd; ik ga pas zelf overmaken na melding geld nog niet binnen. Bij iedere overschrijving vermeldt ik ook: gebruik machtiging!
Ben enkele keren gebeld, iedere keer mijn klacht genegeerd, en speelde alleen dezelfde gebroken grammofoonplaat; u moet betalen.
Maar nogmaals; ze hebben een machtiging, dan is incasseren in eerste plaats hun verantwoording. Ja na een melding maak ik over. Met herinnering; gebruik machtiging!
Van de zomer op de fiets werd ik weer gebeld en niet bepaald vriendelijk “toegesproken”.
Dezelfde avond betaald.
Toch brief inccassoburo, vol onzin, netjes gezegd. Snel klaar mee.
Ze blijven negeren dat ze gemachtigd zijn.
Ik wil dat ze hun administratie op orde brengen!

gewoon hun werk doen, incasseren service kosten

Wij vinden dat Bank voor de bouwnijverheid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bank voor de bouwnijverheid?