Klacht Banketbakkerij Gosselaar : Niet zelf de taart die heb ik besteeld.

Klachtnummer
# 376198
Gebruiker
Mos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op vrijdag 5 juli 2019 heb ik een taart besteld: ik heb aan de medewerk uitlegeed hoe moet de taart uitzien en ik laat haar zien een foto lijkt op de tasrt ( van kleur moet op de taart enzo)
Ik moest gelijk betalen. Ik heb volgende dag de taart opgehaald. De taart niet zelf de taart wou ik( niet zelf de kleur en veel slagroom)



De oplossing

Ik heb het bedrijf gebeld ( 1 uur) gepraat , maar geen oplossen, ik vind jammer ik heb veel betaald aan het bedrijf

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Banketbakkerij Gosselaar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Banketbakkerij Gosselaar ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen