Klacht BankGiro Loterij: "Elk moment op te zeggen" maar toen was er ineens een opzegtermijn!

Klachtnummer
# 130369
Gebruiker
Heidi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind augustus opgebeld om een maand gratis mee te spelen met twee loten in de Bankgiroloterij. Geen addertje, ieder moment weer op te zeggen. Dan lijkt het dus logisch dat je gaat meespelen voor de volgende maand...
2 klachten:
1: meteen begin september werd er 25 euro afgeschreven voor de maand september
(meteen gebeld, bleek dat ik had meegedaan met de trekking van augustus, waarvan de uitslag bekend wordt gemaakt op 10 september. Lekker verwarrend!
Als ik niets zou winnen was ik van plan om meteen de 11e weer op te zeggen...)
2: ik kon niet per direct opzeggen, want de "incasso's waren al verstuurd naar de bank"
Wat een onzin! Dat was op 15 september. Een discussie aangaan met het arme meisje aan de telefoon had geen nut, dus nu zitten we er nog voor de maand oktober aan vast!

De oplossing

Geld terug en per direct opzeggen!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

BankGiro Loterij is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen