Klacht BankGiro Loterij: Aanbod BGL/dagje weg krimpt in binnen keuze looptijd

content Niet opgelost
Reinaert

Opnieuw loop ik tegen het volgende aan. Win een dagje weg bij BGL. Kijk wat er zoal aangeboden wordt. Ga dan overleggen wie er met me mee wil en als ik de keuze vervolgens hard wil maken is dat dagje weg niet meer aanwezig. Waardeloos systeem.

Dit systeem veranderen zodat keuzetijd inderdaad keuzetijd is en het groeiend aantal alleenstaanden echt de tijd krijgt om er ook gebruik van te maken.

BankGiro Loterij
    Beste deelnemer,

Bedankt voor uw bericht. Wat leuk dat u in de prijzen bent gevallen. Wel jammer om te lezen dat het Uitstapje van uw voorkeur er momenteel niet bij zit.

Voor het aanbod van onze Uitstapjes zijn wij afhankelijk van de beschikbare plekken die de parken aan ons doorgeven. Hierdoor kan het aanbod variëren: Uitstapjes die er nu op staan, verdwijnen misschien in de toekomst en andere Uitstapjes komen weer terug.

Wij kunnen van tevoren helaas niet zeggen of bepaalde Uitstapjes er weer op komen te staan. Ik raad u daarom aan om meteen een Uitstapje te kiezen, zodra u wat leuks ziet. Zit er nu even niets leuks bij? Dan kunt u ook nog even wachten en uw prijs op een later moment te verzilveren.

Ik wens u nog veel plezier van uw prijs en nog een prettige dag!

Maurice
    BankGiro Loterij

Reinaert

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?