Klacht BankGiro Loterij: Aanbod BGL/dagje weg krimpt in binnen keuze looptijd

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 385107
Gebruiker
Reinaert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Opnieuw loop ik tegen het volgende aan. Win een dagje weg bij BGL. Kijk wat er zoal aangeboden wordt. Ga dan overleggen wie er met me mee wil en als ik de keuze vervolgens hard wil maken is dat dagje weg niet meer aanwezig. Waardeloos systeem.

De oplossing

Dit systeem veranderen zodat keuzetijd inderdaad keuzetijd is en het groeiend aantal alleenstaanden echt de tijd krijgt om er ook gebruik van te maken.

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste deelnemer,

    Bedankt voor uw bericht. Wat leuk dat u in de prijzen bent gevallen. Wel jammer om te lezen dat het Uitstapje van uw voorkeur er momenteel niet bij zit.

    Voor het aanbod van onze Uitstapjes zijn wij afhankelijk van de beschikbare plekken die de parken aan ons doorgeven. Hierdoor kan het aanbod variëren: Uitstapjes die er nu op staan, verdwijnen misschien in de toekomst en andere Uitstapjes komen weer terug.

    Wij kunnen van tevoren helaas niet zeggen of bepaalde Uitstapjes er weer op komen te staan. Ik raad u daarom aan om meteen een Uitstapje te kiezen, zodra u wat leuks ziet. Zit er nu even niets leuks bij? Dan kunt u ook nog even wachten en uw prijs op een later moment te verzilveren.

    Ik wens u nog veel plezier van uw prijs en nog een prettige dag!

    Met vriendelijke groet,

    Maurice
    BankGiro Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Reinaert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen