Klacht BankGiro Loterij: Aanbod Kiesuwprijs.nl

Djb

Ik heb laatst gewonnen bij Bankgiroloterij. Uiteraard vond ik dit erg leuk, en ik zag dat ik een prijs kon uitkiezen op www.kiesuwprijs.nl. Het eerste dat opviel aan de site waren de eurobiljetten die duidelijk zijn afgebeeld. Na de uiterste datum had ik nog steeds geen brief ontvangen met een code, dus ik nam het initiatief om even te bellen; ik kreeg telefonisch een code. Met een spannend gevoel voerde ik de code in; ik was erg benieuwd waar ik uit kon kiezen.Tot mijn grote teleurstelling was het aanbod te triest voor woorden. Ik wist van te voren dat er geen extreem dure prijzen tussen zouden zitten, maar wat ik voor me zag vond ik niet bepaald interessant. Een stylus pen, dvd van Dik Trom of een armband. Geen prijzen die meer dan € 4,95 kosten. Ik voel mijzelf redelijk genaaid, want ik kon van te voren niet weten waar ik aan moest denken. De opties zijn dan ook zeer teleurstellend. Dit zorgt voor een flinke hoeveelheid slechte mond-op-mond reclame!

Ik zou graag een oplossing willen, als ontevreden klant zijnde.

BankGiro Loterij
    Beste meneer Bongers,
    We vinden het jammer dat u dit zo ziet. Met de prijs die u heeft gewonnen, kunt u inderdaad een keuze maken uit een aanbod van (kleinere) naturaprijzen. We proberen dit aanbod zo gevarieerd mogelijk te houden, zodat er voor ieder wat wils beschikbaar is. Mocht u nu nog niet tot een keuze gekomen zijn, willen we u aanraden de website in de gaten te houden. Het aanbod wisselt namelijk en u kunt namelijk zo vaak inloggen als u wilt. Houd svp wel rekening met de einddatum van de code.
    Hoe dan ook nemen we uw feedback uiteraard ter harte en geven we uw bericht ter evaluatie door aan de betreffende afdeling.
    Webcareteam BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?