Klacht BankGiro Loterij: Afschrijving

Klachtnummer
# 76902
Gebruiker
Jihanekd
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb me deelname stopgezet, de laatste maand zou september horen te zijn. Wat er nu toch gebeurd is dat jullie een bedrag van mijn rekening afschrijven voor extra lotten ( jaarlijkse trekking). Dit is heel ongepast sinds ik niet meer meedoe en ik wil het geld gewoon terug ik ben akkoord gegaan met dat ik meezou doen met de laatste maand maar alleen met mijn 3lotten die al betaald zijn. Niet met nog 3 extra loten. Mijn. Naam is jihane kaddouri silodam 305 1013AW contact het liefst via email jijikadkad@hotmail.com

De oplossing

Ik wil het geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Kaddouri,Dank voor uw bericht. Wij sturen onze reactie via het door u opgegeven e-mailadres.Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Bankgiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen