Klacht BankGiro Loterij: Agressieve verkoop aan de deur

Stap4

Vanavond iemand van de bankgiroloterij aan de deur gehad. Deze jongen kwam in eerste instantie heel vriendelijk over. Hij zei:schrik niet, dit is geen verkoop, maar een cadeautje die we weg mogen geven. Het zou gaan om een gratis lot die gelijk weer opgezegd kan worden. Het was een vreemd verhaal. Hij vroeg om mijn gegevens en toen om mijn bankrekeningnummer. Dat vond ik vreemd. Ik vroeg waarvoor dat was, hij zei dat op mijn rekening 15 euro gestort zou worden om het lot mee te betalen!!! Dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Je tuint er zo in als je niet oppast. Maar hij kwam zo vriendelijk over . En als laatste zei hij dat ik mijn handtekening moest zetten. Dat vertrouwde ik niet, ik ga geen handtekening aan de deur geven. Ik zei dat ik dat niet aandurfde en werkelijk waar, hij werkt gewoon boos!! Ineens had ik een andere jongen voor mij staan! Hij zei heel boos:waarom niet? Ik zei dat ik het niet vertrouwde en hij zei: nou ja, dan niet en griste het kaartje uit mijn handen. Hij liep boos en zuchtend weg. Ik heb hem teruggeroepen en hem op zijn gedrag aangesproken. Hij was agressief . Ik zei dat iedereen vrij is in zijn keuze en dat je daar respect voor moet hebben. Maar hij zei: dit heeft mij tijd gekost en ik doe het voor het geld! Echt schandalig!!! Dit mag niet kunnen! Ik ben er erg van geschrokken!

Ik weet zo geen oplossing, maar ik wil dit wel gemeld hebben!

BankGiro Loterij
    Beste mevrouw Stap,

Bedankt voor uw melding. We hebben u hier vandaag over gebeld.

We betreuren dat de betreffende werver bij u aan de deur een verkeerde uitleg heeft gegeven over het aanbod en ook zijn gedrag keuren wij af. Nogmaals bieden wij u ook via deze weg onze welgemeende verontschuldigingen aan hiervoor!

Dank u wel dat u de moeite heeft genomen om dit onder onze aandacht te brengen. Uw klacht zal naar de leidinggevende van de werver worden teruggekoppeld en naar aanleiding hiervan zullen passende maatregelen worden genomen.

We vertrouwen erop dat we uw klacht op deze wijze naar tevredenheid hebben afgehandeld.

BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?