Opgelost door BankGiro Loterij: Alle gewonnen prijzen niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 102235
Gebruiker
L.Markus
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben sinds november/december lid van de Bankgiro Loterij. Ik won gelijk een spellendoos in december, een art plaid in januari, een boek naar keuze in februari en hetzelfde in maart. Geen van al deze dingen heb ik ontvangen. Wel heb ik tientallen brieven en mails ontvangen met bevestigingen van de prijzen en dat het er binnen een bepaald aantal weken zou zijn, maar dat klopte dus telkens niet.

De oplossing

Ik zou het een goede oplossing vinden als de prijzen alsnog worden opgestuurd. Dit zijn dus:
- Lisa Gardner - In haar naam (dit was de laatste prijs die ik had gekozen -boek naar keuze-, dus ik begrijp dat die nog niet verstuurd kan zijn, maar gezien de rest ook nog niet ontvangen is, zet ik deze toch in het lijstje)
- Boek J. Jonasson - De 100 jarige man die uit het raam klom en verdween (het andere boek naar keuze)

- Het art plaid en de spellendoos hoef ik eigenlijk niet per se haha, dus die mogen jullie achterwege laten.
-

2 reacties

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Geachte mevrouw Markus,
    We hebben u net telefonisch gesproken en afgesproken dat onze prijsafdeling hier achteraan gaat. Binnen twee weken ontvangt u daarom alsnog de prijzen waar u recht op heeft. We vertrouwen er op u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    L.Markus
    Datum
    Als ik inderdaad de prijzen ontvang, vind ik he t prima.
    Overigens, U bent van zowel de bankgiro loterij als de postcode loterij? Dat verklaart alle postcodeloterij reclame die ik ontvang..

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L.Markus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen