Opgelost door BankGiro Loterij: als je opzeg per direct dat ik toch nog acht keer moet betalen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 385555
Gebruiker
rini
Datum
1 reactie

Details

De klacht

per direct opzeggen
dus dat kan niet zit tot eind okt eraan vast
kom hier op neer moet aug sept okt betalen en in okt dubbel en dan ben je er van af
o zeg ik dus dat is per direct voor mij is per direct nu gelijk
en u maakt geen kans tot okt op een prijs
moet acht x 13.75 betalen ik vraag nog
spreek ik me de maffia

De oplossing

dat ik niet aan die acht keer betalen vast zit kom op zeg ben al paar jaar klant altijd netjes betaald
leuken prijsjes gewonnen voor pret parken maar met een ernstig zieke vrouw kunnen we geen kant op daarbij ons inkomen is net boven minium anders had ik niet opgezecht

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste deelnemer,

    Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat uw deelname anders loopt dan u had gewild. Ik ben blij dat we elkaar even telefonisch hebben gesproken en dat ik u hierbij heb kunnen helpen.

    Hopelijk heb ik u naar tevredenheid te woord gestaan.

    Met vriendelijke groet,

    Maurice
    BankGiro Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
rini
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen