Klacht BankGiro Loterij: Bank giroloterij Respecteer mijn eigen wil, val mij niet lasig met ongewenste e-mail

P.M. van Delft

De Bankgiroloterij maakt het de consument zeer moeilijk om hun opdringerige e-mails op te zeggen. Foutmelding.!!! Ik ben echt niet van plan ze te bellen om nog hun telefoonaccount te spekken. Dit is de 2e x sinds vorig jaar. Ook andere bedrijven doen dat, als proteïnedieet bijv. mogelijk via een verschillende ip adressen. IK BEN GEEN LID van de BANK GIRO LOTERIJ EN WIL IK GEEN E-MAILS. Ontvangen bijzonder soepel, afzeggen (bijna) onmogelijk. Zeker omdat het voor het ''goede doel'' is.......Bijzonder aanmatigend

BankGiro Loterij
    Beste heer of mevrouw Van Delft,

Wat vervelend dat u ongewenst e-mailberichten van de BankGiro Loterij ontvangt. Dat is uiteraard niet onze bedoeling.

Zojuist hebben wij u geprobeerd te bellen, maar helaas kregen wij geen verbinding op het door u opgegeven telefoonnummer.

Wij willen graag voor u in orde maken dat u in de toekomst geen e-mailberichten meer ontvangt. Hiervoor hebben wij echter wel uw e-mailadres nodig. U kunt dit eventueel in een reactie op dit bericht aan ons doorgeven. Wij helpen u dan graag verder.

Wij zien uw reactie graag tegemoet.

BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?