Klacht BankGiro Loterij: Bank giroloterij Respecteer mijn eigen wil, val mij niet lasig met ongewenste e-mail

Klachtnummer
# 258285
Gebruiker
P.M. van Delft
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De Bankgiroloterij maakt het de consument zeer moeilijk om hun opdringerige e-mails op te zeggen. Foutmelding.!!! Ik ben echt niet van plan ze te bellen om nog hun telefoonaccount te spekken. Dit is de 2e x sinds vorig jaar. Ook andere bedrijven doen dat, als proteïnedieet bijv. mogelijk via een verschillende ip adressen. IK BEN GEEN LID van de BANK GIRO LOTERIJ EN WIL IK GEEN E-MAILS. Ontvangen bijzonder soepel, afzeggen (bijna) onmogelijk. Zeker omdat het voor het ''goede doel'' is.......Bijzonder aanmatigend

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Beste heer of mevrouw Van Delft,

    Wat vervelend dat u ongewenst e-mailberichten van de BankGiro Loterij ontvangt. Dat is uiteraard niet onze bedoeling.

    Zojuist hebben wij u geprobeerd te bellen, maar helaas kregen wij geen verbinding op het door u opgegeven telefoonnummer.

    Wij willen graag voor u in orde maken dat u in de toekomst geen e-mailberichten meer ontvangt. Hiervoor hebben wij echter wel uw e-mailadres nodig. U kunt dit eventueel in een reactie op dit bericht aan ons doorgeven. Wij helpen u dan graag verder.

    Wij zien uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen