Klacht BankGiro Loterij: Bankgiro loterij negeert klacht en komt niet met een oplossing

Klachtnummer
# 133901
Gebruiker
Alex
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zoals ik al eerder hier op Klachtenkompas had aangegeven heb ik een probleem met de Bankgiro loterij.
Er werd ons een eenmalige cadeau van 30 euro aangesmeerd omdat wij schijnbaar de *straatprijs* hadden hier in de buurt.
Alleen moest men dan wel 1 keer inleggen voor 25 euro (2 loten van 12,50 euro)
Daarna zou men de 30 ontvangen plus een mail dat men kon kiezen of stoppen of doorspelen.
Wij hebben hier GEEN 30 euro ontvangen en GEEN mail.

Wat ze bij de bankgiro loterij dus wel deden is tot 2 keer 25 euro afschrijven binnen 1 week.

Hier was ik natuurlijk niet blij mee, en heb het hier op de klachtenkompas gemeld.
Bankgiro loterij heeft niks van zich laten horen en heb dus ook maar zelf de bankgiro loterij gebeld.
Na een hoop gesteggel mag ik hopen dat mijn *lidmaatschap* bij deze organisatie be eindigt is.
Maar de beloofde 30 euro werd nooit uitgekeerd, evenals dat ik dus mijn geld niet meer terugzie.

De oplossing

Zeker weten dat alles per direct is opgezegd en mijn 2 x 25 euro terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BankGiro Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen