Opgelost door BankGiro Loterij: Belofte niet nagekomen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 304441
Gebruiker
kaja2018
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bijna twee weken geleden is een door mij eerder gemelde klacht (bijna) opgelost op Klachtencompas: https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/bankgiro-loterij/klachten/titel/details?complaintId=986e9877-6811-43d8-9256-fedabcb4e39a

Er is mij beloofd dat 13,50 teruggeboekt zou worden op mijn rekening. Dit is nog steeds niet gebeurd. Ik heb opnieuw contact opgenomen via het contactformulier, maar hier heb ik (alweer) geen reactie op gehad.

De oplossing

Ik ontvang het bedrag graag binnen enkele dagen terug op mijn rekening.

2 reacties

  1. Auteur
    kaja2018
    Datum
    Wanneer krijg ik jullie antwoord? We zijn alweer een week verder...
  2. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Piecyk,

    Vandaag hebben we u gebeld over uw melding.

    De terugboeking van inleg werd door ons in orde gemaakt en binnenkort zal het betreffende bedrag weer op uw rekening zijn bijgeschreven.

    We vertrouwen er op dat we u hiermee van dienst zijn.

    Met vriendelijke groet,
    BankGiro Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
kaja2018
Datum
Uiteindelijke oplossing
Als het bedrag inderdaad binnen 14 dagen wordt teruggeboekt dan is de klacht opgelost. Het heeft echter erg veel moeite gekost en de communicatie verloopt erg moeizaam met Bankgiro Loterij. Update: na ruim een maand het geld terug ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen