Klacht BankGiro Loterij: Betalingsproblemen

xSuzzow

Ik heb meerdere malen contact geprobeerd te hebben met de bankgiroloterij.

Uiteindelijk zat ik gedwongen vast aan 2 loten voor de volgende maand. Plus een of andere paastrekking waar ik niets van af wist. In totaal dus 55 euro wat ik even moet ophoesten. (Ik had eerder opgezegd ivm financele redenen, maar schijnbaar was dat ‘niet mogelijk’)

Goed dan, ik betaal. Maar ik heb tijd nodig. Meerder malen een mail gestuurd. Met de vraag over hoelang ik de tijd heb. Geen antwoord. Goed, dan niet. Aanstaande vrijdag heb ik eindelijk het geld bij elkaar. Word ik vandaag gebeld door een onbekend nummer. (Gemist) Blijkt het volgens google Trust Krediet Beheer te zijn. Wat is dit voor een onzin? Waarom worden er geen mails naar mij verzonden?

Geen mails. He-le-maal niks! En als ze aankomen met incassokosten? Die ga ik écht niet betalen.

Ik wil dat ze mij fatsoenlijk de tijd geven om te betalen, 55 euro. (Eind deze week is voldoende!!) Daarnaast ga ik ook geen incassokosten betalen, mocht dat nodig zijn.. Ook werd er toen mij dit abonnement werd aangesmeerd bij Ouwehands Zoo, gepraat over 40 euro cashback. Die heb ik ook nog niet gezien.

BankGiro Loterij
    Beste deelnemer,

Vandaag heb ik u gesproken aan de telefoon. Ik ben blij dat we uw bericht even hebben kunnen bespreken.

Ik hoop dat ik u naar tevredenheid te woord heb gestaan.

Naomi
    BankGiro Loterij