Opgelost door BankGiro Loterij: Brieven Bende

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 15716
Gebruiker
Famke Voolstra
Datum
4 reacties

Details

Klacht

De Bank Giro loterij blijft mij bombarderen met een mega groot assortiment van brieven. Wat ik allemaal wel niet kan winnen als ik nou toch maar mee doe. Ik heb hier al eens over gebeld en deze mensen vriendelijk verzocht mij geen post meer te sturen maar helaas is het kwartje niet gevallen.
Ik hoef die zooi niet. Nu niet nooit niet, ook nooit gewild of iets afgenomen

Gewenste oplossing

Dat ik geen, maar dan ook never nooit meer post van ze ontvang. Zet mij op een lijst met mensen die never noot meer post wensen te ontvangen van deze instelling.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BankGiro Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Beste Famke Voolstra,Wij hebben ervoor gezorgd dat u binnenkort geen op uw naam gestelde reclamepost meer zult ontvangen op het door u opgegeven adres. Wij verzoeken u vriendelijk rekening te houden met een overgangsperiode. Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.Met vriendelijke groet,Webcareteam BankGiro Loterij
  2. Auteur
    Famke Voolstra
    Datum
    Beste mensen van het Webcare team,Ik zou graag als tegenvoorstel doen dat ik op mijn naam in combinatie met mijn geboorte datum nooit meer post van u ontvang waar ik ook woon. U impliceert namelijk dat indien ik zou verhuizen, wat ik recent gedaan heb u min op mijn nieuwe adres wel weer post zou gaan toesturen. Graag bedank ik u dat u ervoor heeft gezorgd dat de post op mijn vorige adres is stop gezet maar ik wil echt helemaal op geen van mijn toekomstige adressen ook post van u ontvangen.
  3. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Beste Famke Voolstra,Als u verhuist is het mogelijk dat u op uw nieuwe adres weer reclamepost van ons ontvangt. Wij adviseren u daarom uw nieuwe adres aan ons door te geven zodat wij ervoor kunnen zorgen dat u ook op dit adres geen reclamepost zult ontvangen. Een andere mogelijkheid is dat u zich registreert bij Postfilter (www.postfilter.nl).Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Webcareteam BankGiro Loterij
  4. Auteur
    Famke Voolstra
    Datum
    Graag dan. Mijn nieuwe adres taat inmiddels bij mijn gegevens gelieve deze ook te blokkeren. Alvast bedankt.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen