Klacht BankGiro Loterij: dubbele afschrijving

Klachtnummer
# 125933
Gebruiker
A van der Giessen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte Bankgiroloterij, Hierbij deel ik u mede ,dat ik het een droevige zaak vindt hoe jullie de deelnemers besodemieteren met jullie zwendel praktijken. Dat is mij ook overkomen .Ik had deze maand een dubbele incasso in plaats van één, en dat is in de maand juli ook al een keer voorgekomen tot m'n verbazing.
Een leuke manier van zakken vullen Bankgiroloterij, bij hoeveel deelnemers heeft dit plaatsgevonden. Hierbij wil m'n lidmaatschap opzeggen en m'n geld terug waar ik recht op heb. Met vriendelijke groeten, A van der Giessen.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BankGiro Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Van der Giessen,
    Wij vinden het vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is ontstaan. Het klopt dat wij in augustus tweemaal bij onze deelnemers hebben afgeschreven. Er is eenmaal afgeschreven voor de reguliere trekking van september en eenmaal voor de jaarlijkse extra 14e trekking. Een extra trekking waar al onze deelnemers aan meedoen. De opbrengst van deze extra trekking gaat naar extra projecten van culturele organisaties en uiteraard is er ook een extra prijzenpot.
    Verder zien wij dat u inmiddels telefonisch contact heeft gehad met een van onze collega's. Wij hopen u dan ook voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen