Opgelost door BankGiro Loterij: foutieve informatie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 260614
Gebruiker
AnnekeSch82
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 24 februari kwam er
iemand aan de deur voor de bankgiroloterij. Ik heb mij toen aangemeld voor een
gratis lot. Ik heb tegen die jongen gezegd dat ik één keer mee wilde doen. Hij
zei dat ik op 11 april een mail zou krijgen, waarmee ik mezelf direct af kon
melden voor verdere deelname. Het zou dan bij één trekking blijven. Toen ik die
mail niet ontving, heb ik de klantenservice gebeld. Ik kreeg te horen dat de
informatie die ik had gekregen niet juist was. Ik zou t/m mei moeten meespelen,
omdat de opdrachten al naar de bank waren verstuurd. Ook deelde de medewerkster
van de klantenservice mee dat ze al vaker had gehoord dat deze onjuiste
informatie aan de deur werd verstrekt. Ik voel me nu ontzettend belazerd en wil absoluut niet mee doen t/m mei. Op 18 april heb ik een klacht
ingediend bij de klantenservice, maar daar wordt niet op gereageerd.

De oplossing


Ik wil dat mijn
geld wordt teruggestort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BankGiro Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Schulenberg,

    Zojuist hebben wij u een e-mail gestuurd.

    Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest.

    Met vriendelijke groet,
    BankGiro Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AnnekeSch82
Datum
Uiteindelijke oplossing
geld wordt teruggestort
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen