Klacht BankGiro Loterij: gedwongen worden op te zeggen via dure aangetekende brief

Klachtnummer
# 489039
Gebruiker
Opluth
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 2 maanden geleden mijn lidmaatschap van de BankGiro Loterij opgezegd, per email.
Ik krijg van Xpendy voortdurend aanmaningen dat ik moet opzeggen per aangetekende brief. Dat is voor mij absoluut overbodig.
Ik wens de berichten van Xpendy niet meer te ontvangen. Ook niet van PCL


De oplossing

ophouden met dat gezeur

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Beste deelnemer,

    Wat jammer om te lezen dat er onduidelijkheden zijn ontstaan over uw deelname. Graag controleer ik een en ander in onze administratie. Maar ik kan u wat makkelijker per mail helpen.

    Kunt u daarom in een reactie op dit privé bericht de volgende gegevens sturen:
    - Uw e-mailadres;
    - Ter controle het IBAN (rekeningnummer) waar wij de inleg van afschrijven.

    Daarnaast is Xpendy ons niet bekend, wij zijn niet gelieerd aan dit bedrijf. Ik raad u dan ook aan om met hen contact op te nemen over de aanmaningen die u ontvangt. Die komen namelijk niet van ons.

    Ik wacht uw reactie nog even af en help u dan graag verder per mail!

    Met vriendelijke groet,

    Maurice
    BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen