Opgelost door BankGiro Loterij: Geen VIP-kaarten ontvangen

JoeyH

Ik ben een maand geleden lid geworden met de aanbieding van de VIP-kaart. Ik kreeg toen een kaart, maar het is mij niet verteld dat het een tijdelijk kaart betrof.

Ik heb mijn lidmaatschap vorige week opgezegd, maar omdat ik voor augustus al had betaald, bleef mijn lidmaatschap doorlopen tot eind augustus.

Toen ik afgelopen week in Amsterdam was, had ik het plan om het Van Gogh-museum te bezoeken. Hier werden mijn kaarten geweigerd, deze waren 'verlopen'.

Na het bellen naar de servicelijn werd mij verteld dat ik nieuwe kaarten had moeten ontvangen, waarvan ik nooit eerder iets over heb gehoord. Ik kon die dag niks meer doen, dus moest ik 'gewoon' kaartjes voor het Van Gogh-museum betalen.

Ik heb de echte VIP-kaarten tot op heden niet ontvangen (en heb ook geen bewijs dat ze echt zijn verstuurd), dus ik kon gedurende de maand augustus geen gebruik maken van de VIP-kaarten. Toen ik vandaag weer belde werd mij verteld dat er niks meer voor mij gedaan zou kunnen worden.

Een van deze drie oplossing zou mij tevreden stellen:

- Compensatie voor de kaarten van het Van Gogh Museum: twee kaarten, 17 euro per kaart.

- Gratis meespelen gedurende de maand September en nieuwe VIP-kaarten.

- Geld terug van de maand Augustus. Ook al heb ik met de loterij meegespeeld, de enige reden waarom ik lid was waren de VIP-kaarten.

BankGiro Loterij
    Beste meneer Haas,

Zojuist hebben wij u gesproken aan de telefoon.

Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

BankGiro Loterij
    JoeyH
    Geld over Augustus wordt teruggestort.

JoeyH

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?