Opgelost door BankGiro Loterij: Geen VIP-kaarten ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 180524
Gebruiker
JoeyH
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben een maand geleden lid geworden met de aanbieding van de VIP-kaart. Ik kreeg toen een kaart, maar het is mij niet verteld dat het een tijdelijk kaart betrof.

Ik heb mijn lidmaatschap vorige week opgezegd, maar omdat ik voor augustus al had betaald, bleef mijn lidmaatschap doorlopen tot eind augustus.

Toen ik afgelopen week in Amsterdam was, had ik het plan om het Van Gogh-museum te bezoeken. Hier werden mijn kaarten geweigerd, deze waren 'verlopen'.

Na het bellen naar de servicelijn werd mij verteld dat ik nieuwe kaarten had moeten ontvangen, waarvan ik nooit eerder iets over heb gehoord. Ik kon die dag niks meer doen, dus moest ik 'gewoon' kaartjes voor het Van Gogh-museum betalen.

Ik heb de echte VIP-kaarten tot op heden niet ontvangen (en heb ook geen bewijs dat ze echt zijn verstuurd), dus ik kon gedurende de maand augustus geen gebruik maken van de VIP-kaarten. Toen ik vandaag weer belde werd mij verteld dat er niks meer voor mij gedaan zou kunnen worden.

De oplossing

Een van deze drie oplossing zou mij tevreden stellen:

- Compensatie voor de kaarten van het Van Gogh Museum: twee kaarten, 17 euro per kaart.

- Gratis meespelen gedurende de maand September en nieuwe VIP-kaarten.

- Geld terug van de maand Augustus. Ook al heb ik met de loterij meegespeeld, de enige reden waarom ik lid was waren de VIP-kaarten.

2 reacties

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Beste meneer Haas,

    Zojuist hebben wij u gesproken aan de telefoon.

    Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    BankGiro Loterij
  2. Auteur
    JoeyH
    Datum
    Geld over Augustus wordt teruggestort.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JoeyH
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen