Klacht BankGiro Loterij: Geen welkomst cadeau ontvangen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 452542
Gebruiker
Noa2000
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bij aanmelding krijg je een vvvbon cadeau. We zijn nu maanden verder en ondanks alle beloftes per chat en telefoon heb ik nog steeds geen cadeaubon.
Ze beloven elke keer dat hij volgende week echt komt. Daarbij zijn verschillende medewerkers aan de telefoon bijzonder onvriendelijk

Gewenste oplossing

Mijn cadeau bon ontvangen
Geboden oplossing
Dat ik voor de zoveelste keer moet wachten en dat ze de schuld bij post nl leggen. Post nl heeft geen vertraging van weken Elke week loze beloftes Slecht bedrijf
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BankGiro Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen