Klacht BankGiro Loterij: Geld inning na stopzetting

G.E. Gielstra

Ik ben met 2 loten lid geworden met een welkomst aktie waarbij werd vermeld dat ik direct weer stop kon zetten wat ook staat op het inschrijfformulier De aktie houd in dat ik het geld bedrag van 2 loten + 5€ na een aantal week terug krijg en dat komt goed volgens de mv aan de telefoon die ik heb gesproken Ik heb direct na de eerste trekking een van de loten stopgezet maar toch is er nu weer voor 2 loten afgeschreven ipv 1 lot Ik heb hier op gebeld met de bankgiriloterij waar bij ik een uitleg kreeg die ik niet snap Ik kan het ook niet navertellen maar volgens hun hebben de het allemaal goed gedaan Ze kon ook bevestigen dat 1 lot was stopgezet Ik vertelde dat de jonge dame aan de deur had verteld dat je direct weer kon stoppen als je dat wilde en ja dat kan ook maar je doet dan nog wel een of 2 maand mee Ik vind dat ik onder valse voorwendselen lid ben geworden en heb direct nu alles stop gezet Ik voel me belazerd en ik krijg mij laatste 25 euro niet terug

ik wil dat het laatste bedrag van 12,50 terug hebben want ik had al een lot opgezegd De welkomst actie hield in dat je het geld van 2 loten terug krijgt met een bedrag van 5€ Ik wil dus 30 en 12,50 van hun terug

BankGiro Loterij
    Geachte mevrouw Gielstra,
    U heeft zojuist telefonisch contact gehad met een van onze collega's.
    Wij vertrouwen erop dat al uw vragen zijn beantwoord. Wij wensen u nog een fijne avond toe.
    Webcareteam BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?