Klacht BankGiro Loterij: Gewonnen Dinercadeau kaart, 4 kaartjes pretpark, thermen&Beauty Group kaart. Niet ontvangen, of datum wat niet klopt.

Gerry

Geachte mevrouw / mijnheer, d.d. 8 Aug 2013
Op d.d. 20-09-2013 hebben wij een brief ontvangen met daar in een felicitatie dat wij een prijs hebben gewonnen, het betreft een dinercadeau, heel leuk als je de kaart ook ontvangt maar hier is nooit spraken van geweest. Valse beloftes voorleggen is een strafbaar feit. Volgens ontvang je weer een brief met een felicitatie, met daar in dat wij 4 kaartjes hebben gewonnen om naar een pretpark te gaan, de kaartjes voor het pretpark moet ik nog in mijn bezit krijgen. Op d.d. 8 juli 2013 hebben wij een brief ontvangen, met een datum van d.d. 8 augustus 2012, hoe men aan deze datum komt is mijn wel een beetje vreemd, het betreft en thermen&Beauty Group kaart voor 2 personen, U kunt het weten de datum kloppen niet misleidend. zit namelijk een misleidende voorwaarde aan vast. Ik heb mijn klacht voorgelegd op TROS RADER, KLACHT.NL. Dit is FRAUDE. met valse beloftes.
Ger

Tegemoetkoming, Dinercadeau, 4 kaartjes pretpark, thermen&Beauty Group kaart. Als nog te ontvangen.

BankGiro Loterij
    Geachte heer, mevrouw,De gewonnen en door u niet ontvangen prijzen zijn inmiddels nagestuurd. Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn en wensen u veel plezier met uw prijzen.Met vriendelijke groet,
    Webcareteam BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?