Klacht BankGiro Loterij: Gewonnen prijs B G L

Klachtnummer
# 110627
Gebruiker
evelien
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wat een rotzooi al die prijzen !!!!!!! Mijn boekenkast en DVD kast zitten vol.
Wie gaat er nu puzzelen ????????????
geven jullie maar bonnen voor musicals, pretparken, kadobonnen.

Zoveel miljoenen die jullie verdienen, maar ja alleen maar die snoepreisjes voor jullie medewerkers.
Ik denk dat ik mijn abonnement opzeg en ik zal mijn familie en in mijn vriendenkring iedereen mobiliseren dat ook te toen.
WAT EEN ZOOI ALLEEMAAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

w

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Geachte mevrouw Graanoogst,
    Wat jammer dat u zo over ons prijzenpakket denkt. Wij doen ons best om het prijzenpakket zo gevarieerd mogelijk te houden. Zoals iedereen die meespeelt weet bestaat ons prijzenpakket uit naturaprijzen en geldprijzen. Natuurlijk begrijpen we dat het leuker is om een hoofdprijs te winnen, maar ook de kleinere prijzen horen erbij. Van veel deelnemers krijgen we positieve reacties over de boeken, DVD's en ook de puzzels, maar helaas is het lastig om iedereen tevreden te stellen. In ons prijzenpakket zitten ook nog altijd stedentrips, kasteelovernachtingen, TV's en natuurlijk de grote geldprijzen. Met een prijzenpot ter waarde van 50 miljoen valt er dus nog genoeg te winnen. De kleinere prijzen waar u minder blij mee bent, kunt u misschien weggeven. Wij zullen voor u duimen en hopen dat u binnenkort dan een prijs wint die meer naar uw smaak is!
    Met vriendelijk groet,
    Team Webcare BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen