Klacht BankGiro Loterij: Gratis vip kaart, niks gratis, je wordt gewoon belazerd

Boze vrouw

Ik kook van woede. Op 5 oktober op deze pagina klacht ingediend. Heb netjes op 7 oktober iemand van de bank giro loterij aan de telefoon gehad. Gesprek is opgenomen en mijn klacht dacht ik naar tevredenheid opgelost. Heb ook nog netjes 3 keer een bevestigingsmail gekregen. Vandaag 16 oktober zie ik tot mijn grote verbazing dat de bank giro loterij 2x €13,75 heeft afgeschreven. Ik kook van woede, wat klacht opgelost? Lees of luister jullie opgenomen gesprek na, kijk naar de verstuurde mails en zorg dat dit geld vandaag nog terug gestort wordt op mijn rekeningen. Ik ben er absoluut niet van gediend om door jullie voorgelogen en belazerd te worden.

Vandaag nog €27,50 terug storten op mijn rekening.

Wij vinden dat BankGiro Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Boze vrouw
    Geld nog steeds niet terug gestort en bank giro loterij reageert ook niet op mijn klacht. Ga toch maar juridisch advies inwinnen, want dit is gewoon oplichting.
    BankGiro Loterij
    Beste meneer, mevrouw,

Zojuist heb ik u nogmaals gesproken aan de telefoon. Ik ben blij dat we uw bericht even hebben kunnen bespreken.

Ik hoop dat ik u naar tevredenheid te woord heb gestaan. In ieder geval wil ik u hartelijk bedanken voor uw begrip!

Thomas
    BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?