Klacht BankGiro Loterij: Gratis vip kaart, niks gratis, je wordt gewoon belazerd

Klachtnummer
# 396587
Gebruiker
Boze vrouw
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik kook van woede. Op 5 oktober op deze pagina klacht ingediend. Heb netjes op 7 oktober iemand van de bank giro loterij aan de telefoon gehad. Gesprek is opgenomen en mijn klacht dacht ik naar tevredenheid opgelost. Heb ook nog netjes 3 keer een bevestigingsmail gekregen. Vandaag 16 oktober zie ik tot mijn grote verbazing dat de bank giro loterij 2x €13,75 heeft afgeschreven. Ik kook van woede, wat klacht opgelost? Lees of luister jullie opgenomen gesprek na, kijk naar de verstuurde mails en zorg dat dit geld vandaag nog terug gestort wordt op mijn rekeningen. Ik ben er absoluut niet van gediend om door jullie voorgelogen en belazerd te worden.

De oplossing

Vandaag nog €27,50 terug storten op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BankGiro Loterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Boze vrouw
    Datum
    Geld nog steeds niet terug gestort en bank giro loterij reageert ook niet op mijn klacht. Ga toch maar juridisch advies inwinnen, want dit is gewoon oplichting.
  2. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw,

    Zojuist heb ik u nogmaals gesproken aan de telefoon. Ik ben blij dat we uw bericht even hebben kunnen bespreken.

    Ik hoop dat ik u naar tevredenheid te woord heb gestaan. In ieder geval wil ik u hartelijk bedanken voor uw begrip!

    Met vriendelijke groet,
    Thomas
    BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen