Klacht BankGiro Loterij: Heb afgezegd maar het geld word nog steeds afgeschreven

Goedendag,

Ik had mijn bankgiro loterij al afgezegd, maar ze schreven weer geld van mijn rekening af! Ik vind dit zeer vervelend, en ik zou graag willen dat het meteen word opgelost!

Mvg,
Ray

Ik wil dat het meteen helemaal word afgezegd en dat ze van mijn bankrekening afblijven!

Beste deelnemer,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb u geprobeerd te bellen, maar kreeg u helaas niet aan de lijn. Graag sta ik u via deze weg alsnog te woord.

Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheden zijn ontstaan over de afschrijvingen. Graag geef ik u wat algemene informatie hierover.

De inleg van een speelronde wordt afgeschreven rond de 25e vóór een trekking. De uitslag hiervan wordt echter pas op de 10e na deze speelronde bekend gemaakt. Bijvoorbeeld: voor de trekking van maart schrijven wij de inleg rond 25 februari af. De uitslag wordt pas op 10 april bekend gemaakt.

Hierdoor kan het voorkomen dat u uw deelname al heeft beëindigd, maar dat er op een later moment alsnog wordt afgeschreven: de afschrijving was immers al naar uw bank verstuurd.

Hopelijk is het op deze manier al iets duidelijker. Maar ik leg een en ander graag nog telefonisch aan u uit. Op welk moment kan ik u het beste bereiken?

Voor nu wens ik u nog een prettige dag!

Goedendag,
    Ik had al gebeld en verteld dat ik niet 18(!!) ben, en ze zouden me een email daarover sturen, wat ze niet hebben gedaan en nog steeds van mn bank afschrijven, blijkbaar zat iemand aan mijn bank en ik heb de code natuurlijk veranderd om mijn rekening te beveiligen
    Groeten,
    Beste deelnemer,

Bedankt voor uw reactie. Het leek me handiger u even te bellen, maar ik kreeg u niet aan de lijn. Graag sta ik u via deze weg alsnog te woord.

Naar aanleiding van uw reactie heb ik direct een en ander voor u nagekeken in onze administratie. Hierin zie ik dat wij u op 20 februari een e-mail hebben gestuurd met betrekking tot uw deelname. Mogelijk is deze in de map met ongewenste berichten terecht gekomen?

Als u wilt, licht ik een en ander nog graag telefonisch toe. Wanneer bent u het beste bereikbaar?

Voor nu wens ik u nog een prettige dag!

Goedendag,
    u hebt nog niet contact met mij opgenomen,
    mvg,
    ray
    Beste deelnemer,

Onze excuses dat wij u dit weekend niet meer hebben gebeld. Wegens drukte is het er helaas bij ingeschoten.

Om uw vraag te beantwoorden, dien ik privégegevens te verstrekken. Aangezien berichten op Klachtenkompas openbaar worden gemaakt, heb ik u in een privéopmerking meer informatie over uw deelname gegeven.

Ik hoop dat ik u naar tevredenheid te woord heb gestaan en ik wens u nog een prettige dag!