Opgelost door BankGiro Loterij: Ik blijf ongewenst reclame / enveloppen ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 422283
Gebruiker
JPCor
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik krijg voortdurend post ook al stuur ik de envelop met een opschrift (ongewenst) terug.
Nu zijn we verhuisd, ik heb geen nieuw adres doorgegeven en prompt vind ik een envelop in de bus (hoewel niet op naam gezet, maar wel op 'bewoners van ....').
Graag aandacht voor het zomaar versturen van reclame!!

De oplossing

Alleen reclame/evenloppen sturen wanneer hierom gevraagd is en zeker niet als mensen aangeven dit niet meer te willen.

2 reacties

  1. Auteur
    JPCor
    Datum
    Helaas heeft de Bank Giro Loterij nog niet gereageerd. Jammer dat ze zo actief zijn met het sturen van ongevraagde post maar op een gevraagde reactie niet reageren.
  2. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wegens drukte is het mij helaas niet gelukt om eerder te reageren op uw bericht. Excuses voor het ongemak. Graag sta ik u alsnog te woord.

    Ik zorg ervoor dat u binnenkort geen reclamepost meer ontvangt van de BankGiro Loterij. Houdt u er alstublieft rekening mee dat u de komende zes weken mogelijk nog reclamepost ontvangt. Dit komt doordat sommige post ruim van tevoren wordt voorbereid. Bij voorbaat mijn excuses hiervoor.

    Het gaat hier om geadresseerde post, dus post waar uw adres op gedrukt is. Om te voorkomen dat u ongeadresseerde reclamepost ontvangt, kunt u eventueel een NEE-JA-sticker of NEE-NEE-sticker op uw brievenbus plakken.

    Een prettige avond nog!

    Met vriendelijke groet,
    Thomas
    BankGiro Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JPCor
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen post meer versturen. Gezien de ervaringen hoop ik maar dat ik binnenkort toch niet opnieuw weer in het bestand sta.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen