Opgelost door BankGiro Loterij: Ik blijf ongewenst reclame / enveloppen ontvangen

content Opgelost
JPCor

Ik krijg voortdurend post ook al stuur ik de envelop met een opschrift (ongewenst) terug.
Nu zijn we verhuisd, ik heb geen nieuw adres doorgegeven en prompt vind ik een envelop in de bus (hoewel niet op naam gezet, maar wel op 'bewoners van ....').
Graag aandacht voor het zomaar versturen van reclame!!

Alleen reclame/evenloppen sturen wanneer hierom gevraagd is en zeker niet als mensen aangeven dit niet meer te willen.

JPCor
    Helaas heeft de Bank Giro Loterij nog niet gereageerd. Jammer dat ze zo actief zijn met het sturen van ongevraagde post maar op een gevraagde reactie niet reageren.
    BankGiro Loterij
    Beste meneer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Wegens drukte is het mij helaas niet gelukt om eerder te reageren op uw bericht. Excuses voor het ongemak. Graag sta ik u alsnog te woord.

Ik zorg ervoor dat u binnenkort geen reclamepost meer ontvangt van de BankGiro Loterij. Houdt u er alstublieft rekening mee dat u de komende zes weken mogelijk nog reclamepost ontvangt. Dit komt doordat sommige post ruim van tevoren wordt voorbereid. Bij voorbaat mijn excuses hiervoor.

Het gaat hier om geadresseerde post, dus post waar uw adres op gedrukt is. Om te voorkomen dat u ongeadresseerde reclamepost ontvangt, kunt u eventueel een NEE-JA-sticker of NEE-NEE-sticker op uw brievenbus plakken.

Een prettige avond nog!

Thomas
    BankGiro Loterij

JPCor
Geen post meer versturen. Gezien de ervaringen hoop ik maar dat ik binnenkort toch niet opnieuw weer in het bestand sta.

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?