Opgelost door BankGiro Loterij: Ik speel niet mee maar moet wel betalen??

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 290515
Gebruiker
AnitaSt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na opzeggen en storneren van het afgeschreven bedrag zie ik tot mijn grote verbazing dat er wederom 2 bedragen zijn afgeschreven van mijn rekening. Ik heb de bankgiroloterij laten weten dat ik niet langer wens mee te spelen en dit wordt compleet genegeerd

De oplossing

excuses en stoppen met afschrijven van bedragen van mijn rekening. Ik blijf net zo lang storneren tot het kwartje valt bij de dames en heren van de bankgiroloterij

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Steinfort,

    Zojuist hebben wij u gesproken aan de telefoon.

    Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    BankGiro Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AnitaSt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Als het bedrag alsnog wordt afgeschreven krijg ik dit prompt terug van de bankgiro loterij. Ik heb ook aangegeven dat ik het zeer op prijs heb gesteld dat een van de medewerkers van de bankgiro loterij mij hierover telefonisch heeft benaderd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen