Opgelost door BankGiro Loterij: Ik wil geen geadresseerde post meer ontvangen.

sad Opgelost
Driek11

ik wil geen geadresseerde post meer ontvangen en weiger in deze tijd een kaartje te gaan sturen. Dat is pure dwarsliggerij. Maak gewoon een afmeldknop op de pagina....dat scheelt bakken met ergernis, papier, milieu enz.

Mij afmelden / verwijderen uit klanten / post bestand

BankGiro Loterij
    Beste meneer / mevrouw Van Griensven,

Wij zorgen ervoor dat u binnenkort geen reclamepost op uw naam meer ontvangt van de BankGiro Loterij. Houdt u er alstublieft wel rekening mee dat u de komende zes weken mogelijk nog reclamepost ontvangt. Dit komt doordat sommige post al ruim van tevoren is voorbereid. Onze excuses hiervoor.

Om te voorkomen dat u ongeadresseerde reclamepost ontvangt, kunt u eventueel een NEE-JA-sticker of NEE-NEE-sticker op uw brievenbus plakken.

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.

BankGiro Loterij

Driek11
Eenmalige belofte om mij geen post meer te sturen. Het zou echter mooi wezen als men deze hindernis structureel oplost ipv via een klachtensite telkens een bericht te moeten plakken bij de klacht van persoon. Afmeldformulier op de website is wat volwassener gedrag.

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?