Opgelost door BankGiro Loterij: Ik wil geen geadresseerde post meer ontvangen.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 340532
Gebruiker
Driek11
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik wil geen geadresseerde post meer ontvangen en weiger in deze tijd een kaartje te gaan sturen. Dat is pure dwarsliggerij. Maak gewoon een afmeldknop op de pagina....dat scheelt bakken met ergernis, papier, milieu enz.

De oplossing

Mij afmelden / verwijderen uit klanten / post bestand

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer / mevrouw Van Griensven,

    Wij zorgen ervoor dat u binnenkort geen reclamepost op uw naam meer ontvangt van de BankGiro Loterij. Houdt u er alstublieft wel rekening mee dat u de komende zes weken mogelijk nog reclamepost ontvangt. Dit komt doordat sommige post al ruim van tevoren is voorbereid. Onze excuses hiervoor.

    Om te voorkomen dat u ongeadresseerde reclamepost ontvangt, kunt u eventueel een NEE-JA-sticker of NEE-NEE-sticker op uw brievenbus plakken.

    Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.

    Met vriendelijke groet,

    BankGiro Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Driek11
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eenmalige belofte om mij geen post meer te sturen. Het zou echter mooi wezen als men deze hindernis structureel oplost ipv via een klachtensite telkens een bericht te moeten plakken bij de klacht van persoon. Afmeldformulier op de website is wat volwassener gedrag.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen