Klacht BankGiro Loterij: Ik wil niet meer gebeld worden!!

Klachtnummer
# 279853
Gebruiker
S Jeurissen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vreselijk.. de afgelopen week dagelijksw gebeld geworden door bankgiroloterij.

De oplossing

Ik wil niet meer gebeld worden!!

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Jeurissen,

    Bedankt voor uw melding.

    Uiteraard maken we graag voor u in orde dat u niet meer telefonisch door ons zult worden benaderd. Als u via een reactie op dit bericht het telefoonnummer of de telefoonnummers aan ons doorgeeft waarop u niet meer gebeld wilt worden, zullen we daarvoor een blokkade instellen.

    U heeft overigens ook de mogelijkheid om via inschrijving in het Bel-me-niet register aan te geven dat u niet telefonisch benaderd wenst te worden. Meer informatie daarover kunt u vinden via bel-me-niet.nl.

    We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen