Klacht BankGiro Loterij: IK WIL VAN MIJN LIDMAATSCHAP AF!!

Klachtnummer
# 423426
Gebruiker
Haegens1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

OPZEGGEN ONMOGELIJK!! ze laten je in het ongewisse je krijgt een mailtje binnen 3 dagen nemen ze contact met je op en vervolgens hoor je niks meer dit spelletje wordt ook door de vriendenloterij uitgehaald , een lot kopen binnen 1 uur geregeld maar opzeggen kost je heel veel moeite en heel veel tijd, je moet bijna het internet bedelven met nativiteit willen ze eindelijk je lot opzeggen

De oplossing

meteen mijn lot opzeggen

1 reactie

  1. Auteur
    BankGiro Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat u inmiddels mijn collega heeft gesproken hierover. Fijn dat alles is gelukt!

    Met vriendelijke groet,
    Thomas
    BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen