Klacht BankGiro Loterij: Ik zit ongewenst aan de bankgiroloterij vast.

I. Spijkerman

Bankgiroloterij maakt beloftes niet waar, ik ben er erg ontevreden over. Ik heb mij in juli aangemeld ivm een actie bij het spoorwegmuseum, hierbij werd gemeld dat ik mijn lidmaatschap het beste kon opzeggen rond hald augustus, want dan zou ik eenmalig meedoen. Hierbij werd vermeld dat ik nog opgebeld zou worden om de informatie te verifieren. Verder heb ik aangevinkt geen reclame te willen ontvangen. Ik heb mij half augustus afgemeld. Dit alles is niet waargemaakt. Ik deed ook al (zonder dat dit werd vermeld) mee met de juli-trekking, waardoor ik ongewenst in meer maanden meedeed. Na afmelding is er weer geld van mijn rekening afgehaald voor de herfststrekking. Ik ben nooit gebeld voor verifcatie. Bovendien ontvang ik ongewenst reclame op mijn mail en per post. Oftewel; ik raad iedereen af met de bankgiroloterij in zee te gaan.

Afmelden voor alle reclame. Stopzetten afschrijvingen. Terugboeken van ongewenste/onverwachte afschrijvingen (slechts 1 afschrijving is terecht).

I. Spijkerman
    Beste Alice,

Helaas ben ik tijdens kantoortijden zelf aan het werk en ben ik niet telefonisch bereikbaar. Is bellen buiten kantoortijden mogelijk? Anders geef ik de voorkeur aan afhandeling per mail.

Mvg,
    Ine Spijkerman
    BankGiro Loterij
    Beste meneer, mevrouw,

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Ik heb hierover zojuist een bericht gestuurd naar het bij ons bekende e-mailadres met een toelichting op deze situatie.

Ik hoop dat ik u hiermee van dienst ben.

Thomas
    BankGiro Loterij

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?