Klacht BankGiro Loterij: Illegale afschrijving van mijn Raborekening

vanderlek

Na bevestiging van opzegging, die Bankgiroloterij mij mailde, wordt alsnog van mijn rekening afgeschreven voor periode september. In een vorige mail bevestigden zij mijn opzegging van alle loten en zegden toe de teveel afgeschreven bedragen (2x euro 12,50) terug te storten. In plaats van die actie hebben zij euro 12,50 afgeschreven. Het totaal wat ik dus nu terug kan/moet verwachten is3x euro 12,50.
Ik vergelijk BGL nu met een malafide onderneming en beschuldig ze van oplichting. Hun praktijken maken hen m.i. ook vrij immuun voor particuliere tegenacties.
2 van hun ergerlijke praktijken zijn; e-mails sturen waar een no-replyfunctie op zit. Er wordt dan weergegeven dat je gecontacteerd gaat worden 'door een medewerker per mob.' óf de mogelijkheid bestaat naar hun site te gaan en te bellen (op eigen kosten weer) of een uitgebreid klachtenformulier in te vullen die je snel weer tot ontmoediging leidt en nog sneller tot meer ergernis......Ook storderen kan niet.

Invullen wat ze per mail toezegden: opzegging en stordering van genoemde bedragen. Het stoppen van illegaal afschrijven van mijn rekening en het mogelijk maken van terugboeking mochten ze zich wederom -ondanks hun opzeggingsbevesting- alsnog geld toeëigenen van mijn rekening.
PS: een onderneming die ik zó afschilder qua reputatie/imago moet toch graag van mij af willen?! Niets blijkt minder waar....BGL; please let me free.....

BankGiro Loterij
    Geachte meneer van der Lek,
    Wat vervelend dat u blijkbaar niet goed geïnformeerd bent. In totaal krijgt u inderdaad drie maal de inleg teruggestort, zoals met u is afgeschreven. Voordat wij de inleg kunnen terugstorten hebben wij echter de bevestiging van uw bank nodig dat de inleg bij u daadwerkelijk is afgeschreven. Daarom is er nog een derde maal afgeschreven voor de speelronde van september. Deze afschrijving was al onderweg naar de bank en konden wij daarom niet tegenhouden. We vinden het vervelend dat u hier niet van op de hoogte was, onze excuses hiervoor. Binnen nu en twee weken zal u de inleg teruggestort hebben op uw bankrekening. Mocht u nog verdere vragen hebben dan horen wij dit graag.
    Webcare Team BankGiro Loterij
    vanderlek
    LS, niet zozeer een klacht over uw medewerking in deze klachtvermelding, maar meer over het verweer van de Bankgiroloterij die op een nogal knullige wijze uitleggen over hun handelswijze. Ik wacht af tot restitutie van het toegezegde en of ze zich eraan houden -of beter gezegd zich onthouden- van verdere toekomstige incasso van mijn rekening.

Get: R A vanderlek

vanderlek

Ook een klacht indienen over BankGiro Loterij?